Välkommen Oliver ♥
2013-04-28 kl:12:28:00 . Kategori: Livet . Skriv en Kommentar (1)

I fredags efter jobb tog jag bilen och åkte till Limhamn, dags för första mötet med Oliver. Den 15 april fick min fina vän Nikolina sin andra pojke, lilla fina Oliver. Han kom 7 veckor för tidigt men är redan en "stor" och duktig kille som klarar sig hur bra som helst utanför magen! Han var såååå nuttig, liten och gudomligt söt. Lite bebissjuk blev jag allt ;) Och det var så skönt och mysigt att träffa Nikolina. Våra scheman klaffar inte alltid så bra så det var ett tag sen vi sågs. Men med Nikolina kan det gå månader (nu gör det aldrig det men ni fattar poängen), som vi inte träffas men det är som om vi träffades igår. Vi tar liksom vid där vi slutade. Min fina fina vän, må vi alltid vara vänner! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nikolina

💕Fina du💕
klart vi är vänner för alltid!!!
puss o kram

2013-04-29 @ 22:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0