What a night
2012-09-08 kl:13:07:50 . Kategori: Livet . Skriv en Kommentar (1)

Det är en lite sliten men ganska pigg mamma som sitter vid datorn idag. Vilken kväll. Precis som en bal på slottet...alldeles alldeles underbar. Fast med Anna, gin&tonic och massa prat så kan det inte bli annat en lyckat. Min älskade vapendragare, vad hade jag gjort utan dig?! Efter en sväng på Lilla Torg, missade Koi igår med (nästa gång jag är ute MÅSTE jag gå dit), hamnade vi på Etage, och herregud säger jag bara!!! Jag kände mig som 45 minst. Men vi dansade och hade kul ändå. Var hemma vid 5 snåret och då stupade jag i säng. Nu är mitt hjärta hemma hos mig igen efter bus och övernattning hos kusinerna. Han hade haft såå kul. Mormor tyckte dock inte det var lika kul när han valde att vakna kl 5 imorse...
Strax kommer Anna på lite kaffe och snack om gårkvällen, mysig start på lördagen.
 




Kommentarer
Postat av: ellenojag

Låter som en riktigt härlig tjejkväll <3

Svar: Ja, den var välbehövlig! <3
maaddi.blogg.se

2012-09-08 @ 23:26:14
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0