Härliga onsdag!
2012-09-05 kl:20:39:17 . Kategori: Livet . Skriv en Kommentar (4)

Redan vi halv 11 tiden i förmiddags kom Anna&Emma hit, vi gick till tåget och åkte in till stan. Anna skulle till frissan vid 12, så jag hängde med och höll koll på barnen, dom sov båda två största delen av tiden, när dom vaknade lekte dom så himla fint som dom alltid gör med varandra. När Anna var snygg i håret gick vi och käkade lunch och sen blev det en sväng på stan. Jag hittade jättefina jeans inne på GinaTricot, och att jag dessutom kunde gå NER en storlek gjorde ju inte saken sämre. Så presentkortet från Emelie kom verkligen till nytta, tack igen! Så nu har jag outfiten redo tills på fredag när jag och Anna ska ut och göra stan osäker... Sa jag att jag längtar?!
Vinterjackan till Henrik från Zara fick också följa med hem idag, så nu är det bara overall och skor kvar att fixa, kanske inte så bara... Vilka vinterskor använder ni till era barn?
Nu ska denna mamman uppdatera sig i bloggvärlden och sedan krypa ner i sängen, så trött idag!
Puss på er!
 









Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Jätte söta bilder på barnen..ha en mysig kväll..blev så snabbt mörkt..kram kram

2012-09-05 @ 20:41:58
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

Ja på något sätt är det mysigt om kvällarna nu när man kan ha levande ljus när barnen har gått och lagt sig..Ha en mysig kväll.kram kram

2012-09-05 @ 21:21:53
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: ellenojag

Låter som en toppen dag hörre du!! och roligt med nya jeans!!
men du.. fyllde du år i måndags, och så säger du inget ;) Stort grattis i efterskott <3

Svar: Nä, jag glömde visst nämna den lilla detaljen ;) Playdate med Mindy och barnen snart, visst låter det bra? Kram fina <3
maaddi.blogg.se

2012-09-05 @ 21:35:27
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Emma

Hej :) vi har köpt ett par ecco snowride till vår son det ska vara de bästa vinterskorna åt de små :) ha en fin kväll Med vänlig hälsning, Emma

2012-09-08 @ 20:48:14
URL: http://Viochvidar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0