Berg-och-dal-bana
2012-09-15 kl:07:37:57 . Kategori: Livet . Skriv en Kommentar (0)

Oj, tjo flöjt vad det är mycket som snurrar och händer i skallen just nu. Mest bra känslor men även en del frågetecken. Jag fösöker och så blir det fel, men när jag inte försöker så känns det rätt...
Har i alla fall en spännande dag framför mig. Upp i stan en snabb sväng om en stund, hem och fix fixa lite, vidare till Anna för att göra henne fin i håret, lämna H hos pappa, för att sedan, tillsammans med Anna&Micke, närvara vid Linda och Henriks bröllop. Åhh, så kul det ska bli! Linda kommer att vara sååå fin, det är jag övertygad om.
Ikväll ska jag lägga Henrik hemma hos syster, så han kan stanna där och nanna när jag på natten ska hämta Anna&Micke. Det kan bara bli en bra dag, det SKA bli en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0