Älskade efterlängtade torsdag
2012-11-29 kl:15:29:01 . Kategori: Livet . Skriv en Kommentar (0)

Ohh, jag älskar det. Känslan av pirr, nervositet, glädje och längtan! Denna torsdagen har varit efterlängtad så länge och jag blir varm i hela kroppen när jag tänker på att den är här nu. Fina vänner och mys står på kvällens to-do. Och så en och annan puss förstås. Väskan är packad och nagellacket och strumpbyxor inhandlat. Tåget går om 1 timme men jag är redan på plats på centralen, myser med en latte och njuter av livet. Ibland är det märkligt hur något negativt bara kan vända och bli något positivt. Jag är så nöjd med livet och skäms inte för mina misstag. Gjort är gjort och det enda jag kan göra är att se framåt och glädjas med hur livet blev i slutändan. Det som inte dödar gör dig starkare och starkare är precis vad jag blivit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0