Underbara tisdag!
2012-08-21 kl:21:07:33 . Kategori: Livet . Skriv en Kommentar (3)

Ännu en underbar dag är till enda, tänk att livet kan vara så här kul! Hämtade H på dagis redan efter lunch och sedan tog vi bussen till stan för en sväng på Malmöfestivalen. Är inget stort fan av det egentligen men en gång får man väl ta sig dit. H tyckte i alla fall att det var jättespännande med alla människor och all uppståndelse. Vi gick även en sväng inom H&M och lilleman fick sig en superfin grön skjorta som han kommer bli så fin i! Visar er sen. Lite senare mötte vi upp Nikolina och William för fika och shopping på Entré. Som vi saknat våra fina vänner! Henrik och William leker så fint tillsammans nu och har så kul! Tänk att dom känt varandra hela livet. Dom kommer bli bra vänner i framtiden! Nikki och jag är ju lika på många sätt och fungerar så bra ihop, det är skönt med vänner som man bara klickar så bra med. Vi har "bara" känt varandra sedan gymnasiet, ändå är Nikki en av mina absolut bästa vänner. En vän man verkligen kan vara sig själv med och kan prata med om ALLT. Det är guld värt! Så tack för idag fina ni! 
Nu sover H och jag sitter och laddar upp för inför en arbetsintervju imorgon! Såå taggad. Inte varit på intervju på 3 ½ år så jag är lite ringrostig. Men det kommer gå super! Jag är så mycket mer säker i mig själv nu och tror på mig själv. Jag kan! Tänk att livet kan vända och bli så nycket bättre på bara ett par dagar. Fantastiskt!
 
Hoppas ni har en fin kväll! STOR kram till er som kikar in här! Berätta gärna vem ni är.
 
Och lite skön musik behöver vi ju alla: Här är min favorit för tillfället.
 
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Hahah, känner igen det där - undrar hur ofta vi bytt porslin och jag tänkt att "nu, nu är vi i hamn, nu behöver vi aaaaldrig mer byta", men så kommer det något nytt eller stilen ändras eller blablabla, alltid något ;D

Kramar <3

2012-08-21 @ 21:53:36
URL: http://madeleines.se
Postat av: Emelie

Lycka till imorron gumman <3

2012-08-21 @ 23:16:44
Postat av: Nikolina

Du är så fin min underbara vän!!! Du är oxå guld värd! Tack för en mysig tisdag <3 puss o kram

2012-08-22 @ 20:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0