Sovmorgon
2012-08-29 kl:11:55:13 . Kategori: Livet . Skriv en Kommentar (0)

Det som ibland kan kännas jobbigt med att vara ensamstående är morgonsömnen. Vissa morgonar när H väljer att vakna VÄLDIGT tidigt (och då snackar vi innan 6...), då vill jag bara kasta in handduken och skrika rakt ut. För det finns ingen här som kan ta honom och låta mig lika kvar, om så bara i 5 minuter. Det finns ingen som kan göra morgonvälling och ta bort nattablöjan och sätta på en ny. Missförstå mig inte, jag älskar att göra detta och våra morgonrutiner är något av det mysigaste jag vet. Jag menar bara att ibland hade det varit skönt att bara få ligga en liten liten stund extra i sängen och bara få vakna i lugn och ro...
 
...fast dom dagarna han inte är hos mig, då vaknar jag ändå tidigt och då vill jag inget hellre än att han ligger i sin säng och ropar på mig ❤                  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0