Särskilda behov
2012-08-27 kl:10:19:00 . Kategori: Livet . Skriv en Kommentar (2)

Att ha barn kan ibland känns jobbigt. Vakna nätter, förkylningar, matvägran, bajsblöjor, ungar som inte vill sitta stilla, osv. Saker som för en "vanlig" familj kan känns som världens problem. Och man beklagar sig för sina vänner och ber om tips och råd.
Sen finns det dom familjer som skulle ge vad som helst för denna typen av problem. Familjer som har barn som inte KAN springa iväg från mamma, eller be om en extra kaka till fika, för dom kan inte äta den. Mammor & pappor som har barn med särskilda behov, barn som sjuka. Mammor som Evelina & Suzette.
Evelinas blogg har jag läst ett bra tag och detta är en tjej som jag beundrar på så många sätt. Jag beundrar henne för att hon "orkar". Hon "orkar" med Lucas kräkningar, Lucas sjukhusbesök, Lucas inskolning på dagis, som inte blir som en "vanlig" inskoling eftersom Lucas är sjuk, Lucas sätt att få mat och Lucas sätt att leva. Hon "orkar" även mitt i allt detta vara en bra sambo till Lucas pappa, en bra moster, dotter och syster. Evelina är en människa som jag gärna skulle vilja träffa personligen, för hon är inte som någon annan.
 
Suzettes blogg kom jag in på bara häromdagen och jag har inte riktigt hunnit läsa mig igenom allt, men in och läs det här inlägget och  skicka lite styrkekramar till Suzette genom skärmen.
 
Och glöm inte bort att vara tacksamma för det ni har, livet kan förändras så fort!
 
Evelina & hennes fina fina Lucas

Kommentarer
Postat av: Danni

Och jag tänker på dig också, du är så himla stark som orkar allt vad det innebär att vara ensamstående till en liten.
Gillar din blogg mycket ska du veta.

Stor varm kram!
D

Svar: Kram <3
maaddi.blogg.se

2012-08-27 @ 16:58:27
URL: http://www.babybambola.blogspot.com
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Men tack snälla du för de fina inlägget. Klart du fick låna bilden. Blir varm i hjärtat av att läsa detta. De känns bra att de jag skriver om tas varmt emot! Varmaste kramarna till dig o tack <3

Svar: <3 <3
maaddi.blogg.se

2012-08-27 @ 19:05:46
URL: http://evelina84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0