Jag & min Anna
2012-08-30 kl:10:49:48 . Kategori: Livet . Skriv en Kommentar (0)

Jag har haft turen att hitta riktigt fina vänner. Vänner som jag vet finns där för mig no mather what! Vänner som jag kan lita på till 100 %. Som jag kan ringa till mitt i natten om jag bara behöver prata av mig eller har något som tynger mitt hjärta. Dom ställer alltid upp och det är värt mer än guld.
En av dom vännerna är Anna. Vi lärde känna varandra genom 4H och var väl mer bekanta än vänner i början. Efter ett tag började vi umgås lite mer och vänskapen växte sig starkare. Nu, typ 14 år senare, är vi oskiljaktiga. Jag klarar mig inte utan Anna. Anna finns där för mig i alla lägen och hon är inte rädd för att säga vad hon tycker och tänker till mig. Hon har funnits här för mig när jag har varit långt långt långt ner på botten och det är jag henne evigt tacksam för. Hon kan konsten att lyssna om jag behöver prata. Hon behöver inte säga något, jag ser och känner att hon hör vad jag säger och att hon bryr sig. På riktigt. Min finaste finaste vän, jag älskar dig!
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0