Home Sweet Home
2012-08-16 kl:16:48:45 . Kategori: Livet . Skriv en Kommentar (3)

När det kommer till inredning och möblering är jag väl inte den man ska fråga om råd direkt. Jag blir gärna hemmablind och ser inte hur saker kan se ut i mitt huvud utan att testa. Som tur är har min mamma och syster den genen gemensamt och dom har hjälpt mig att få snyggt och fint här hemma sedan C flyttade ut. Nya möbler skulle in och jag ville gärna ha en annan möblering. Nu börjar det så smått att bli färdigt och jag är sååå nöjd!
En del finlir kvar men så är det väl alltid, man blir väl aldrig helt nöjd.
 
Här har ni i alla fall min nya myshörna. Made by Mamma! Visst är den myysig?!  Här sitter jag och njuter musik och bloggar på kvällen när H sover.

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Mysig inrednings bild :) Bor på Lindeborg :) Intresserad att köpa lita barn kläder till din sötnos? kram

2012-08-16 @ 22:14:07
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

Det blir lätt så..Men skulle du komma på något så hojta till..kommer nog alltid ha något liggande efter barnen..om du känner någon eller väntar eller har barn så tipsa gärna om min blogg ang kläderna:) kram

2012-08-16 @ 22:29:54
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

Du får gärna tipsa dina vänner också om de väntar eller har barn..Du får också sova så gott..kram kram

2012-08-16 @ 22:38:41
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0