Back on track
2012-08-16 kl:13:49:37 . Kategori: Livet . Skriv en Kommentar (3)

Ibland kommer det bakslag, man slår huvudet i väggen och glömmer bort hur bra man har det och hur bra att det blev som det blev istället för att det inte blev något alls. Helgen var ungefär den bästa i mitt liv, jag hade så kul att jag nästan blir rädd. KAN livet vara så här kul? Jag är väldigt tacksam för mina fina vänner, även om ni befinner er 30 mil bort så är ni allltid nära. Jag älskar er och tackar er för att ni "hjälpte mig" att komma tillbaka på banan.
 
Nina, Emelie, Frida & Martina, finaste finaste ni. Må ni alltid finnas för mig!
 
Och så lite skön musik
 

Kommentarer
Postat av: Frida

min lilla lilla nos, va god du är! Vi saknar dig, men är aldrig mer än ett telefonsamtal bort eller en bussresa upp/ner!
Ibland går man in i en dvala när det gäller livet, mycket blir rutin och det finns inte så mycket tid över till att tänka till. Ganska skönt när ögonen/hjärtat/själen öppnas för en och man börjar uppskatta det man faktiskt och släpper fokus från det man inte har. Älskar dig min lilla tös, puss!

Svar: Fina Fina du! <3
maaddi.blogg.se

2012-08-16 @ 15:17:36
Postat av: Anonym

<3

2012-08-16 @ 15:29:24
Postat av: Emelie

Du kommer alltid finnas här hos mig med du är vän som alltid finns där! Skönt att du känner att du börjar komma på banan igen:) älskar dig! <3 <3

Svar: Puss!! <3
maaddi.blogg.se

2012-08-17 @ 13:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0